Przejdź do głównej zawartości

Ustawienia cookies

Używamy plików cookie, aby zapewnić podstawowe funkcje strony internetowej i zwiększyć Twoje doświadczenie online. Możesz skonfigurować i zaakceptować użycie plików cookie i zmodyfikować opcje swojej zgody w dowolnym momencie.

Niezbędne

Preferencje

Analizy i statystyki

Marketing

O Młodzieżowym Budżecie Obywatelskim

Harmonogram działań MBO

Proces wdrażania Młodzieżowego Budżetu Obywatelskiego składa się z następujących etapów:

  1. zgłaszanie projektów;

  2. ocena projektów;

  3. odwołania od niedopuszczenia projektów do głosowania;

  4. głosowanie na projekty oraz ustalenie jego wyników;

  5. podawanie wyników głosowania do publicznej wiadomości;

  6. realizacja projektów wybranych w głosowaniu.

Terminy przeprowadzania tych etapów określa corocznie Prezydent Miasta Stalowej Woli w formie harmonogramu, który ogłasza na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia pierwszego etapu, publikując harmonogram przynajmniej na:

  1. tablicy ogłoszeń Urzędu

  2. stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miasta Stalowej Woli – www.bip.stalowawola.pl

  3. stronie internetowej Miasta Stalowej Woli – www.stalowawola.pl

  4. Cyfrowej Platformie Uczestnictwa – https://decyduje.stalowawola.pl

Harmonogram realizacji działań związanych z wyłonieniem projektów do realizacji w 2025 r., w ramach Młodzieżowego Budżetu Obywatelskiego:

Zgłaszanie projektów i działania informacyjne

  • 05.09.2024 r. - Ogłoszenie harmonogramu realizacji działań oraz rozpoczęcie działań informacyjno-edukacyjnych.

  • 12.09.2024 r.– 07.10.2024 r. – Zgłaszanie projektów.

  • 18.09.2024 r. – Realizacja warsztatów: Jak przygotować projekty do Młodzieżowego Budżetu Obywatelskiego?

Ocena projektów

  • 08.10.2024 r.– 08.11.2024 r. – Ocena projektów i opublikowanie listy projektów po ocenie.

Odwołania od niedopuszczenia projektów do głosowania

  • do 7 dni od daty opublikowania listy projektów po ocenie - Odwołania od niedopuszczenia projektów do głosowania.

  • do 10 dni od daty złożenia odwołania - Rozpatrywanie wniesionych odwołań i przekazanie autorowi projektu informacji o wyniku rozpatrzenia odwołania.

  • do 26.11.2024 r. – Opublikowanie ostatecznej listy projektów, które poddane zostaną głosowaniu.

Głosowanie na projekty oraz ustalenie jego wyników

  • przez 10 dni od dnia publikacji listy projektów do głosowania - Głosowanie mieszkańców na projekty.

Podanie wyników głosowania do publicznej wiadomości

  • do 5 dni od daty zakończenia głosowania – Ustalenie wyników głosowania i podanie ich do publicznej wiadomości.

Realizacja projektów wybranych w głosowaniu

  • 2025 r. - Realizacja projektów wybranych w głosowaniu.

UWAGA – Projektodawcy mają możliwość wycofania swojego projektu do dnia poprzedzającego rozpoczęcie głosowania.

Potwierdź

Zaloguj się

Hasło jest za krótkie.

Udostępnij